lørdag 9. juni 2007

Stresstroll.....

Jepp, da var vi i gang igjen.... kroppen er fullstendig i ulage for tiden. Tankene går i virvel og jeg mistenker at noen av dem fyker ut det ene øret bare for å bli fullstendig borte. Dette medfører selvsagt at jeg plutselig ikke skjønner den neste tanken, fordi den er jo fullstendig ulogisk uten den første... *ler*
Jeg innretter meg så godt jeg kan. Endel av stresset bunner vel i at jeg nærmer meg et bunnløst sluk når det kommer til økonomien.. altså, det er rimelig tomt.. og man kan jo bare suges lengre ned - kan en ikke? Iaf når en plutselig har korrespondanse med kreditorer liksom :P

Jeje... ting planer nok ut og det går opp igjen. Men det er ikke så fristende å måtte jobbe på mandag OG onsdag... ikke akkurat. Passer meg mitt i hampen også, men hva skal en gjøre. Ting MÅ betales og det MÅ betales i slutten av uken. Sånn er det bare.

Sånn sett passet det glimrende å bli invitert på middag hos Sissel idag og masse tyting som iaf fikk meg på andre tanker enn bare øko. Det ble lite faglig (bortsett fra kanskje siste halvtimen ;)), men typisk jentepjatt hvor vi lekende lett hoppet fra det ene til det andre. Dessuten, så har hun lånt meg en "easygoing" film, som jeg gleder meg til å titte på. Da slipper jeg nok tankesurret senere idag *glis*


Utenom det, sorry at oppdateringene kommer med års mellomrom for tiden. Men det er en sånn tid, ikke noe mer å gjøre med den saken ;)

Klem til alle alle alle!!

13 kommentarer:

Sissel sa...

Suger til meg all den internett-tiden jeg kan få, siden naboen ikke har vært i det bermhjertige hjørnet de siste dagene. ;)

Men, det kan bare gå fremover. Og om en uke så kommer alt til å se veldig mye lysere ut! :) :)

Vala sa...

*ler* ja, det kan jeg godt forstå! Jeg hadde blitt helt sprø hvis jeg ikke hadde tilgang, det VET jeg fordi der har jeg vært før ;)

Anonym sa...

Pengetrøbbel kan vi snøgt løyse.

Berre sleng på deg det eg har forstått er standartøyet ditt, og leit fram ein finnlandshette. Så møter du meg klokka 0100 ved den blå steinen onsdag.

Eg har med meg resten av utstyret vi treng.

Om du har ein romsleg bag, så ta med det óg.

Alt som heiter pengetrøbbel løysast av slikt.

Vala sa...

Pøkk, hakke finlandshette... Men altså, den blå stenen... tror du ikke at onkel kommer og forhindrer videre eskapader når de ser utstyret vårt? Eller legger jeg litt for mye i denne smørbrødslista di? *ler*

Dessuten, jeg er mer en sånn "stikk av med ølglass og askebeger" type enn raner egentlig.. :S

Anonym sa...

Okay, kanskje best å klargjere at du ikkje må ha på deg finnlandshetta når du møter opp ved den blå steinen. Eg skal fortelje deg når du skal ta den på deg.

Alt er timet og tilrettelagt. Og eg har lånt ein gamal pansra VW-van. Og skal få bytta ut frontruten med nye sota vindauge ikveld.

Stol blindt på meg!

Vala sa...

O lykke og fromme!!! Jeg tror faktisk at jeg har fikset det hele på en helt annen og desidert, mer lovlig måte ;)

Weeee!

Anonym sa...

Lovleg, kanskje... men var det like moro? ;-)

Vala sa...

Vel, kanskje ikke like mye. Men litt spennende, og sto forsåvidt for et forfall i moral fra min side da jeg for første gang ever parkerte på handikap parkeringen!!! Ittno å skryte av, men desto mer et ekstremt forfall....

*usj*

Anonym sa...

Spanande er bra.

Idag tykkjer eg det er spanande med homobomber og andre pastellfarga ting med store trailerbarter.

Og det faktum at eg har slutta å gå med bandasje på foten idag! Wheee!

Og at eg i morgon skal... vel... ut på tur med finnlandshette...

Vala sa...

"homobomber" ja.. *ler*, den var litt ny gitt..

Men altså, greit å ha planene klare liksom. Til tross for at det omhandler finnlandshetter... Min morgen dag går i, eh.. arv og familierett.... oppsummering hos Sissel.. støøøønn. Litt klar for ferie nå gitt.

Anonym sa...

Du får helse Sissel. Eg ser henne aldri no om dagen. Ho er så flittig student =P

Homobomber er fascinerande. Eg var nøydd å sette meg ned å skrive om det igår faktisk.

"Once I would have said pastells for the curtains... but I fear we are well beyond pastells now..." ;-)

Vala sa...

Jepp, skal hilse Sissel! Men altså, du må utbrodere litt mer. Snakker vi om en film her nå eller??

*prøver å riste jussen ut av hodet*

Anonym sa...

Nei, vi snakker om nyhende frå USA og eit blogginnlegg igår (spring og les)...

... sitatet derimot er frå ein fin liten TV-serie. Der når ein lettare homofil mann vert regent i keisardømet og erklærer med ein gong "I think! ... Pastells! For the curtains!"

På dødsleiet, når alt er katastrofe kviskrar han til sin etterfølgjar;
"Once I would have said pastells for the curtains... but I fear we are well beyond pastells now..."

Huff... no verka eg veldig nerd. Eg får redde meg inn med at eg fekk ny plate idag. Med bilete av stram ung tysk gut på coveret i ein fin hitlerjugend uniform. Musikken er faktisk fin den óg.

Mindre nerd no?

*leite fram finnlandshette*