søndag 24. februar 2008

Første innlagte ag tegning :)

Vel, nå har jeg jo tittet lenge på Lines skjematiske tegninger over baner de trener på. Og jeg har til dags dato ikke kommet over det programmet man kan bruke. Jeg ble imidlertid klar over mitt eget "hemmelige våpen", nemlig tøtto. For etter sist trening 19.02, så gikk hun igang med penn og papir når vi kom hjem og dette ble altså resultatet.






Nå mangler det selvsagt endel opplagte ting som foreksempel et rutesystem for å vise hvor langt det er fra lengden til mønet, eller fra stigen til vippen (som ikke er i sekvens til hverandre men lå jævlig nært endog...), men faktisk- så er jeg strålende fornøyd med innsatsen til minimeg må jeg si! Og må si at det oppveier endel mangler ved at en her faktisk får kommandoene "gitt" til seg, veldig grei ordning ;) Flinkeste piken min det!

Hun kan med andre ord tas i bruk til tegning, hundeunderholdning, Nintendo DS innslag (for de eldre piker som eeeelsket agilitybiten på NintenDogs ;)) og ikke minst, som smattende filmer NÅR jeg først har husket å lade samt ta med kameraet ;))

SÅ tilbake til lesingen... igjen... blæh

2 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig sjarmerende! Inger E

Vala sa...

*ler* Ja, ikke sant!!

Det er også litt deilig, fordi det kan jo se ut som om hun synes det er litt gøy å bli med på trening de gangene jeg tar henne med dit også ;)