torsdag 16. oktober 2008

Bronsemerkekurs - Flippa....

Ups... DET har jeg helt glemt å fortelle om. Flippa har nå dratt meg med på bronsemerkekurs med Tone som instruktør (og Glenn, han er jo med på kjøtt og flesk). Flippa mente at det var på høy tid at vi ikke bare dillet rundt og koste oss ;) Bilder fra kjøreturen på vei til Varden.....






Anyhow, Twist er også der, pluss flat'en til Kristin (som Flipsen synes er såååå skummel *flire), så prikken til Silje og en til pluss en toller. Jepp, jeg er rent imponert over alle hundenavnene og menneskenavnene jeg husker :P

Egentlig startet kurset forrige mandag, men siden jeg satt og leste til eksamen så startet vi vår karriere på denne mandagen.
Hva skal jeg nå si.. vel for det første, har noen en pinne å låne meg? Seriøst.. hvis jeg bøyer meg lengre ned mot Flippa så ender jeg med nesen i grusen. Og selv om jeg er klar over det, så er det fryktelig vanskelig å slutte med det tullet. Og en annen ting, jeg har øvd inn "på plass" med høyre hånden. Nå skulle jeg bruke venstre... eh ja.. grovmotorikk på sitt verste :O Når jeg fikk brukt den hånden jeg skulle og ikke sto fremoverbøyd i grusen, så var Flippa riktig så flink hun *ler* Når jeg ikke fikk det til, så sto hun å så på meg (dvs det tror jeg iaf, hun har fått DEN panneluggen- skikkelig "bro" ut av hodet hennes, så det er litt vanskelig å se i mørket), med et uugrunnelig blikk.

Egentlig var det fryktelig morsomt å øve innsitt i en times tid merkelig nok. Men det funket veldig fint. Nå må vi bare finne oss en vegg å øve litt mer mot. Men vi tar da en liten repetisjon hver dag, og jeg synes frøkna er flink jeg ;) Men hva gjør vel ikke en pyrre for en liten go'bit?

Ingen kommentarer: