tirsdag 14. oktober 2008

Zadakiel taler..... :P

Joda, alle må gjerne ringe meg midt på natten. Det er bare hyggelig det! Jeg og hybelkaninene forsøkte å foreta en håndsopprekning etter nattens samtale om hva vi mente om dagens lille uenighet. Men, siden vi ikke kom til enighet (mest fordi hybelkaninene enda ikke har utviklet armer og dermed sliter under håndsopprekning) har vi altså kommet frem til følgende nøytrale utgangspunkt:

De som har lyst til å starte/fortsette et forhold kun basert på fornuft kan gjøre det, så kan vi andre starte/fortsette forhold basert på følelser.

En god huskeregel er videre: følelser er et privilegium å oppleve og retningsgivende for hva man faktisk ønsker seg, mens fornuft er tillært.


OG for dem av dere som lurer på hvem Zadakiel er, så er det visstnok meg iflg en test jeg tok på FB nettopp:

Archangel Zadakiel; "Righteousness of God" He is the archangel of freedom, benevolence, mercy, and the Patron Angel of all who forgive. Zadkiel is the unnamed Biblical Angel of the Lord who holds back Abraham to prevent the patriarch from sacrificing his son Isaac. One of the two standard bearers who follow directly behind Michael as the head archangel enters battle. You're probably always willing to forgive. Maybe not right away, but with time. You always are trying to find goodnes in everyone. You never take a side between your friends, because you are trying to reconcile them.


Nemlig, så det så *ler*

Nå finner jeg sengen igjen, håper jeg. Og ser frem til å møte en sulten Emma på trappen imorgen tidlig.

EDIT: ingen sulten Emma på trappen.

Ingen kommentarer: