mandag 1. desember 2008

1. desember!!!

Og da var adventskalenderne hoppet på og åpnet ;) Aurora kastet seg over sin så fort hun våknet. Den har blitt strategisk plassert langt opp i høyden over bestefarsklokken, slik at hundene ikke får tak i den *ler*

Min inneholder noen "hull" siden jeg fikk tillatelse til å åpne noen av gavene mens kalenderlageren var på besøk *flire* Så dermed tillot jeg meg å hoppe til nr. 2 bare sånn for å markere dagen liksom. Og morgenkaffen vil dermed bestå av Cappuccino siden man "av og til trenger noe enkelt".... og den gleder jeg meg til!

Aurora har styrt noe enormt med ønskeliste de siste dagene. Og for første året noensinne, så henger den allerede klar nede :O Den er kategorisert etter hva hun har ønsket seg leeeenge, hva som er "veldig, veldig dyrt" og så er det en liten magisk seksjon hvor hun ønsker seg at Emma kommer tilbake. Jeg er jo über hormonell, given den tiden av måneden liksom, så den traff meg midt i hjertet. Planen er å scanne denne og forevige den i bloggen imorgen.

Imorgen følger en ny maraton dag. Dessverre tror jeg den blir en skikkelig en også. Var nettopp inne og sjekket jobbmailen, der var det ekstremt med mailer fra søndagen av...... lover ikke godt for å si det mildt. MEN, jeg får ta det på strak arm og komme meg igjennom det.

Nå er planen å finne sengen, ta med meg en nydelig historie jeg leste på sonen tidligere og drømme gode drømmer.

Sove godt folkens!

Ingen kommentarer: