onsdag 28. januar 2009

Vår i emning??? (del 2)

Hm, ja... jeg tror jeg kan si at våren nærmer seg jeg. Det er jo tross alt ikke bare jeg som føler det slik- så DA må det jo stemme ;) Dessuten, det har taslet inn en nydelig liten kattepus i huset. Eier ukjent og har nok vært det en stund også. Pusen er så radmager at jeg aldri har vært borte i lignende. Det er noe som ikke stemmer, når det er ubehagelig å kose med en katt :S På mandag dro jeg den med til vet'en for å sjekke den for chip og ha en prat vedr. tilstanden dens. Chip er ikke eksisterende... så da gikk det "toget" liksom. Men nå har jeg fått lagt ut annonser om den på nettet, så får jeg slenge inn noen i avisene litt senere. Dette er en nydelig pus (kjønn er en smule ukjent enda- men heller mot jente. Tviler på at utmagring kan få så stor (og dramatisk) betydning for et sett baller *flire*).

Anyhooo, slenger inn noen bilder mens vi venter på at eier skal gi en lyd fra seg:





























Disse ble altså lagt inn i en helt ANNEN rekkefølge enn hva som fremgår.. Men, har ikke ork til å klippe og lime litt i blinde. Så jeg lar dem stå.

Ingen kommentarer: