onsdag 18. februar 2009

Utfordring

Utfordring
Jeg har blitt utfordret av Cecilie (:P)


Utfordringen sier:
* Gå in i mappen mina bilder * Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen * Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den * Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.


Bilde som lå som nr 6 i den 6. mappen var dette



Passende nok var dette selvsagt Emma sin mappe, så over er bilde av henne og tøtto ;) Gaaaammelt bilde ;)

Jeg sender utfordringen videre til Marianne, Merete, Tone, Kim, Margrete/Zizco
Line

Enjoy!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lovar att göra utmaningen så snart vi fått internet hemma (har fortfarande inte fått det efter flytten). ;)

Unknown sa...

Emmsen joooooooooooooo!!! nusselig. jeg hater å skrive masteroppgave...jeg dør snart altså!

Vala sa...

Kim: du får pushe på dem som skal fikse internettet dah ;)

Ingunn: *kryss i taket* Så flinkis å skrive kommentar da damen!!!
Skal vi bytte? Jeg kan skrive master og du kan lese for meg?