mandag 13. april 2009

Siste påskedagen.....

..... og det kjennes igrunnen ikke som om en har hatt ferie i det hele tatt *sukk*

Nuvel, dagen var dedikert til uof på Varden. Jeg kom selvsagt sent avgårde men det var min lille bursdagsgave til meg selv ;) Dagen idag har vært fylt med strålende sol, blide mennesker og vakre hunder! Iallefall var det slik jeg så det fra "min" plass i sekretariatet. Det var meget godt oppmøte også som jo alltid er like kjekt :)

Dagens fantastiske vær har jeg selvsagt gitt meg selv æren for, bare sånn at det er sagt! Og vel hjemme var det full rulle med middag hos R med tilhørende dessert (i flertall *ugg*) og pakkesanger ;) Og nei, man blir aldri så voksen at man aldri ønsker seg MER MER MEEEEEEER!

Når det er sagt, så har det vært en strålende påske. Besøk fra Stavanger med lammelår og tilhørende godt selskap. Tivolitur med tøtto og hennes venninne og en dæsj med kafeebesøk sånn behørig plassert innimellom. Koselig bypåske!

1 kommentar:

Kim sa...

Rake? :D Haha, vad säger ni?

Vad snygg du blev i håret förresten! :D

Jag ska leta fram den där förbenade bilden förresten, så ska du få den. ;)