søndag 3. oktober 2010

En helg, forbi...

.. men det er egentlig bare bra - jeg ser frem til å jobbe imorgen. Av ymse grunner, noen av dem tilhører fjortisstadiet - andre med økonomiske baktanker ;)
Helgen har fløyet av gårde! Uten å ha gjort noenting fornuftig- what so ever!

Dvs, fredagen fikk jeg faktisk skrevet ned mange notater til masteroppgaven min mens jeg ventet på at tøtto skulle bli ferdig på jazz-balletten mens jeg satt på Kippers. Dessverre fikk jeg ikke skrevet nok til at jeg følte at kontrollen kom tilbake. Så iløpet av helgen har jeg hatt tanken på masteroppgaven sittende fast som en blekksprut i bakhodet mitt.... ingen god følelse, det kan jeg love.

Anyhow.... Flippa har vært besynderlig giret hver morgen. Altså, vanligvis jobber hun maks fra det øyeblikket jeg slår opp øynene til hun får tildelt sin daglige dose med tørrfôr med å bare være giret. Men nå de siste dagene tyner hun grensene mine med å i tillegg til å småmase litt, HOPPER opp i sengen min og smeller ned i lekestilling mens hun småbjeffer??!? Hva i huleste?? Kan dette være løpetiden? Det vil jo selvsagt vise seg.... Hun skal uansett være pokkers takknemlig for at hun er kjempe søt!

....idag har vi trent på diverse freestyle triks. Altfor lenge siden sist! Flippa blir fryktelig giret og småbjeffer underveis, spesielt på "slalom" øvelsen (slalom mellom bena mine). For meg betyr dette at jeg ikke er klar nok, slik at hun blir frustrert evt. forvirret over hva jeg egentlig ønsker av henne?? Må iallefall jobbes med. Men jeg blir litt overrasket over denne bjeffingen.. den er ganske så ny hos henne!

Ellers har dagen idag gått bort i at jeg har sittet neglemodell for en som holder på å lære seg kunsten! Nå er det fryktelig lenge siden sist jeg hadde noe med slikt å gjøre, men hva skal en si når nye, gode venner trenger en tjeneste for en venn? Dessuten, livet er for kort til å ikke gjøre litt krumspring innimellom. Og negler, negler de vokser ut igjen :P Så dermed sitter jeg her med knall svarte negler! Noe jeg er strålende fornøyd med! Røde negler hadde tatt livet av meg, snakk om pertentlig A4 liksom :P ..så da var det bare å finne en verdig rygg å plante neglene nedi *lol*


..og ja, jeg drikker rødvin i motsetning til den vanlige øl'en. Men så er det etter en "avstemning" på Facebook :p Og denne rødvinen "synger" i hodet mitt - men jeg tror uansett ikke at den ville ha blitt godkjent av rødvins kjennere! Men den smakte godt etter hva jeg har kunnskap om :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

kick ass negler =) !!! =) heia rødvin! *mådern*

Vala sa...

I know! Rødvinen er jeg også måtelig overrasket over. Eller kanskje, er det jeg som begynner å bli voksen??

Næææææsj!