tirsdag 23. november 2010

Stopp verden!!! - jeg hopper bare av for en liten stund..

..... i skrivende stund er jeg selvutnevnt "dia-vakt". Aurora skiftet propp her tidligere i kveld og vi tillot oss å meske oss litt med usunne saker som sjokoladepudding. Faktisk første gang på over et år at det har vært i hus (også på en mandag til og med :O). Men men... frøkna glemte å sette insulin til hun- så nå her i halv tolv tiden målte hun over 26 i blodsukker. Ikke noe særlig ok. Men det synker, jeg må bare være oppe bittelitt til for å vite at pumpe fungerer som den skal og at hun har det bra.

Ellers har det gått mye tid til skriving på mastergradsoppgaven min. Men jeg løsnet fra skrivesperren for sent når jeg nå plutselig fikk vite at veileder ikke var tilgjengelig, sånn egentlig, de kommende tre ukene til innlevering. Og siden jeg ikke har lyst til å levere en oppgave jeg ikke vet om jeg kan stå for, så trekker jeg meg likegodt. Den skal selvsagt skrives på men innleveringen utsettes - og skuldrene senkes. For denne gang...

Dermed var sjokoladepuddingen faktisk en del av feiringen av utsettelsen (hva annet kan en gjøre enn å feire? ) og la til hele TO episoder med Stargate Atlantis. Vi er hekta, både mor og datter.

Men det ble en strålende dag både på den ene og andre måten :D

Ingen kommentarer: