torsdag 3. mars 2011

Vårfølelse og trening......(og eksamensunnasluntring)

Egentlig skulle dagen idag tilbringes i eksamenslokaler i forsøk på å forbedre karakteren i rettergang. Men da jeg våknet klokken 09 i dag skjønte jeg at meningen var å finne på noe annet.

Hva gjør en da? Jeg valgte å kaste meg rundt for å rekke en pilatestime kl. 10. Og pilates med ball... vel, i dag var det veldig AU! Så jeg kommer til å kjenne endel muskelgrupper mycket godt i morgen.

Vel, hva gjør en så når en er ferdig med pilatestrening og klokken bare er 11? Da sender en ut en sms om noen blir med på trening og får til svar at valpetrening er planlagt på Varden. Det passet meg midt i blinken! Idag ville jeg være med på valpetrening!!!

Agilitytreningen har vært rimelig nedprioritert den siste tiden - noe som merkes godt. En side er at ting absolutt ikke sitter- en annen, er at det irriterer tålmodigheten min. Eller mangel på sådan.
Jeg fikk en skikkelig god følelse forrige tirsdag på Stend hvor Flippa tok meg med storm siden hun tok slalomen to ganger, uten å stikke ut før siste pinne. Og hvor jeg for første gang jeg hadde Flippas oppmerksomhet og løs fra kobbelet til tross for at Line hoiet og trente med Lui 20 meter ifra oss ;) Sånne ting gleder meg. Og jeg synes helt ærlig, at jeg heller ikke krever så mye for å gledes....

Etter den treningen har det egentlig bare vært surr og vel, veivete. For ikke å snakke om i går hvor egentlig treningen ble ørlite farget av telefonsamtaler med dyrlegen. Men så var det i dag, og idag lekte jeg meg egentlig bare med tunnelinnsendinger - og følte at jeg fikk Flippas sug til å fungere. Og for å toppe treningen for meg, mange gode og lovende passeringer på vippen!! Vi er enda på stadiet hvor kobbelet er på. Men nå ser jeg lyset i tunnelen - takket være god hjelp av Line og Simon idag :D

Nå blir det ingen trening på formiddagstid for meg- nå skal det tjenes penger de kommende dagene. Men hvis ingen sparker meg ut på ettermiddag- kveld, så håper jeg det blir noen timer på Varden i helgen!

Nå skal jeg søren meg ta en smakebit av nybakt knekkebrød som ligger på kjøkkenet........

Ingen kommentarer: