onsdag 22. august 2012

Trening og fjell....

Til helgen er det stevne i Nordhordland - og jeg har meldt meg på i både AG og hopp. Akkurat nå føles det som om den bestemmelsen ble tatt på tynt grunnlag - akkurat nå funker ingenting!

Spoler tilbake - deltok på et fabelaktig handlingskurs med Thomas Raczka for litt over en uke siden. Det var genialt på så mange forskjellige måter - men mest av alt hvor mye vi fikk til! Og ikke minst at til og med jeg kunne selv si at jeg var fornøyd med egen innsats (alt kan bli bedre- men dog...).

Et supert kurs på alle måter! Og ikke minst underholdende å se Flippas forvandling i løpet av lørdagen.... Når hun ble rakt fullstendig for pels... Løpestilen hennes endret seg endel ja :) så det virker som om hun også satte pris på å få kvitte seg med omkring ett kilo ned pels!!!! Slenger med bilde fra søndagsturen opp Løvstakken....

Men så kom mandagen etter kurset og Flippa ble dårlig, mest sannsynlig noe hun hadde fått i seg. Alt kom ut - i flere dager. Trening utgikk og fjellturer ble lagt på hyllen - og mitt dårlige humør tiltok i takt med begrensningene....

Hele uken gikk i grunnen til det - men nå er vi på rett kjøl igjen! Treningsmessig suger vi. Og dagens tid opp Løvstakken fra Solheimslien ble nærmere 30 sek dårligere enn sist gang - som jeg irriterer meg over.
Jeg vet at det er irrelevant i det store og det hele, må bare......

En kompis ga meg til og med et hjerte av strikk, som oppsto av seg selv på SommerFesten i helgen. Jeg velger å tro at det betyr at jeg har gode tider i vente, noe annet går jeg ikke med på ;)
Vil ikke faktisk!

Barnslig? Neh......

Mitt første blogginnlegg fra mobil - lurer på hvordan resultatet blir.... Sjekker det i morgen! Akkurat nå skal jeg legge meg, og drømme litt om Mannen:)

2 kommentarer:

Lindaen sa...

Så flinke dere er å trene! Og Flips kledde sin nye frisyre. Må være deilig å slippe all den pelsen innimellom.

Vala sa...

Tusen takk for det :) Ja, hun kler den faktisk ganske godt. Og når jeg ser på bevegelsene hennes og barnsligheten så tror jeg at hun virkelig ELSKER å være korthåret for en stund.

Men jeg heier også på at det skal vokse ut litt - kulden nærmer seg, og det er dårlig skydd på det hun har akkurat nå tror jeg :)