onsdag 26. juli 2006

åh, syndere i sommersol...


Hm, hørtes ut som en bra tittel, men kan ikke helt leve opp til den liksom. Ikke akkurat i skrivende stund. Kanskje jeg kan legge til noe senere idag ;)
Uansett, tempen i Bergen er usedvanlig god og jeg skulle på jobb. I siste sekund, så så det ut til at jeg hadde fått meg barnevakt til Aurora, slik at hun kunne slippe å være med. Badetilbud og greier, men neida, hun vil være med på jobb. Ja, ja.. hun holdt sin del av løftet da. Ikke en eneste sutring iløpet av de 5,5 timene vi var der.. Selv ikke når tempen steg faretruende nær 35 grader innendørs.... sånn er det på produksjonen også sprer det seg seff til oss "fine" ute i administrasjonen, hehe... Vel, jeg er bare takknemlig for at jeg ikke skulle jobbe med ordrepakking idag, veldig takknemlig!

Ja, ja.. Morten skulle (etter trusler fra meg) også kjøpe inn is til folket, men det endte med at jeg kansellerte den "bestillingen" og gjorde det selv....etter 2 timer liksom ("er rett rundt hjørnet nå", blæh.. mannfolk i cabriolet liksom... *himle*). Så dermed fikk jeg flere nye stjerner i boken hos gutta på gulvet-og Aurora fikk en slag premie dah, hehe...

Nå har jeg levert henne til Ole (endelig tilbake etter ferie, gift eller ugift, hehe...), så nå sitter jeg og vifter med tærne i solen ute i hagen.

Sofus diller rundt med langlinen sin, seff bundet fast, han er jo ikke sååå stedsbunden liksom. Varmen virker ikke å være fullstendig kurant for gutten idag.. men det kommer seg vel etter en god tur senere..
Men akkurat nå, var det usaklig deilig å sitte med vann, bena på bordet, hodet og pc'en i skyggen og sigge til den store fritidsproblematikken tar meg ;-)

Vel, må sjekke hvordan det blir å legge inn bilder her også. Så noe veldig relevant ihenhold til posten blir det nok IKKE.. men, men.. har du allerede lest hit ned så takler du det ;-)

Åh, p.s.... Karakteren på Jur.met kom idag, og gjett hvem som er ferdig med 1. året, juhuuu!
d.s.

Ingen kommentarer: