torsdag 27. juli 2006

Laaaang dag...

Det ble faktisk litt synding igår, men ikke i sommersol dah, men hallo-da er man jo tross alt på jobb ;)
Bading ble det også! Egentlig var det snakk om at det skulle bli en liten gjeng fra Hundesonen
som skulle bade. Alt i alt så var det vel snakk om fem stykk.. Hmmm, ble utsatt for et lite frafall kan man si. De eneste som endte opp med å bade var Cecilie og meg selv. Egentlig litt morsomt, for vi skulle egentlig gå tur med hundene, men det avlyste jeg siden jeg var så sinnsykt, hinsides trett. Men så fikk jeg jo plutselig "fri-natt", og da var det jo fort gjort (som om man liksom trenger mindre søvn da iforhold til andre netter, duh :P) Men altså, plutselig var det vi to kastet oss ut i vannet i Nipedalen. Også uten hunder også dah!! Sinnsykt bra!!!
Misforstå meg rett, glad i pelsen altså, men samtidig, han trenger jo ikke være "attached by the hip" til meg heller dah... Dessuten, har jo hatt hundeferie i år, hehe..

Vel, vel.. fullstendig atypisk dag vil jeg si. Ute og var på nattur til litt i seneste laget, minimalt med søvn-kanskje halvannen time eller noe? Vondt å våkne, ville bare bli der jeg var, men opp måtte jeg okke som (vil ikke bli halshugget av Ole ;)). Jeg var rimelig "fit for fight" en god stund faktisk. Aurora ville være med Ragnhild (puh) og jeg dro på jobb i 9 tiden. Jeg holdt i endel timer, såååå begynte det nesten å være vondt å ikke bare legge seg ned. Men lønningene måtte inn, og med alle disse selgerene som IKKE er på jobb (merkelig ting det der, nå som solen skinner ;)), så må jo noen holde fortet. Så hele dagen gikk egentlig med på å konse for alt jeg var verdt (ja, jeg er nemlig fæl til å miste fokus hvis jeg ikke har nok søvn innabords) slik at jeg ikke rotet til verken jobber, leveringer, pakkingene, transporten, telefonene, betalingene ELLER lønnskjøringen! Puh, virkelig laaaang dag.

Var utrolig lettet over å komme hjem til tomt hus. Aurora var mao fremdeles ute med Ragnhild og koste seg. Jeg kunne dermed bare lufte pelsen (som forresten savner bilburet sitt.... ) og så KRÆSJE i sofaen. Og der lå jeg i nesten 2 timer til Aurora vekket meg;)

Summasumarum.. artig dag! Littegrann sliten, støl faktisk (må være noe med sirkulasjonen på oss damer gitt, hehe..)men nå etter sammenlagt 3,5 timer søvn ekstrem klar for det meste!

Ja, tror det var alt jeg.. for denne gang iaf.. Nå må jeg vel egentlig inn å fucke med html'en på bloggen, slik at jeg får lagt inn litt linker til forskjellige vakre mennesker jeg kjenner til;)

Tjollahopp!
Natt Trollet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjopling ValaTrollet.!

Stakkars... Her ligger jeg å drar meg i sengen til klokken 12 på dagen mens du sliter med å holde deg våken på jobb i samme øyeblikk, får nesten dårlig samvittighet.... NOT.!

Men håper du sover godt i natt og får startet frecht i morgen... ;)
Flinke damen..

Gonatt

Vala sa...

Hehe, tusen takk for det ToreTroll ;)
Ja, jeg hadde liksom tenkt å legge meg snart jeg dah.. men så var det jo så mye som skjedde på ZZZZZZonen... hm, det der ble jo litt misvisende dah, men mente jo ikke at den er kjedelig, bare ultrahipp og kul, lizzzzzom (ja, jeg er fullstendig overtrett- ignorer videre kommentarer idag...)

Nattinatt