fredag 17. november 2006

To be or not to be, is that the question?

Jadda, gjett om jeg fikk tilbake en heidundrende eksamen.. mm.. inntrykk gjorde den nok heller ikke. MEN, den skal få lov til å spore meg inn på et annet spor. Fordi jeg skjønner at det ikke er det korrekte sporet jeg er på nå.

I forbindelse med dette dårlige resultatet, så tar jeg det som sagt, ikke spesielt tungt. Noe annet var vel strengt tatt ikke å forvente, dessuten-på høy FUCKINGS tid at jeg ble satt på plass ;)
Men, mtp "to be or not to be.." liksom, har det resultatet noenting med hvem jeg er, eller hva jeg kan prestere osv.? Dette slo meg, fordi det var endel venner som ble veldig opptatt av dette og bekymret for meg. Og burde jeg da bekymre meg selv? Nei, jeg gjør jo ikke det. Men har dette resultatet noen betydning for meg og min "tilværelse"? Nei, det har det jo heller ikke. Ene og alene, så kan det bidra til at det blir bedre (tilbake til dette med "på rett spor" bla bla bla'en ;)). Resultatet kan bli at jeg faktisk skjønner erstatningsrett *ler*-for det gjorde jeg vel egentlig ikke før.

Så, da var det altså resonnert frem til at det ikke har betydning ;)
Enkelt og greit (og skal da mao ikke tenke mer på det.. hahahahaha...).

Idag har jeg bare jobbet. Føler at det er noe som siger rundt hjørnene, men kanskje det bare er min egen paranoia. Uansett, fikk unnagjort mye-og ser frem til en litt mer ryddig hverdag fra neste uke.

På onsdag var jeg hos aku damen, som denne gangen satte nål midt oppe på hodet mitt (noe mumling om at hun "gir meg for mye" eller noe sånt. Skjønte det ikke helt. Men altså, den nålen-ga meg hodepine.. hehe..
Dessuten, så ga hun meg noe te som jeg skal drikke. Skal visstnok få opp energien. Må være det at jeg ikke skal være så trett lenger hun tenker på. For energisk, det er jeg jo mer enn nok tror jeg... (virvelvinden Vala...).

Nei, må konse på drikkingen. Den teen lukter noe så innforjæv*** men smaker ikke så ille. Uansett, så må jeg nærmest holde meg for nesen for å få det ned, så det betyr at jeg altså må bli ferdig med skrivingen her ;)

Ha en strålende helg folkens!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hadde du lest pensum 2 og en halv gang, og nynnet på 6-trinnsprogrammet, så hadde eg blitt bekymra... når det gjeld resultatet.. Men la meg sjå, var det 32 sider?? Vala mi, dette skal gå bra, det er i motbakke det går oppover! Sjølv slit eg med tingsrett, liten og ingen motivasjon! Som no.. skulle ha gjort oppgava.. men etter nesten 4 timer på buss.. niks! Asså må eg opp tiiidlig i morgen, lalala, GUUU som eg syyyter! Føler eg er veldig lite i Bergen no, blir jo så lite sosialt.. Buhuuu!

Vala sa...

Sånn ja! Der var blogger oppe igjen! Erre mulig!

Men du, seriøst.. jeg ville ha blitt seriøst skremt over meg om jeg faktisk hadde lest pensum både før og etter resultat jeg.. ligner jo ikke meg det liksom!

Hehe, neida, jeg skal ta meg sammen... leser liksom på "hevd" nå da. Det å si "hevder" blir ikke det samme lenger, nok en ting jussen har ødelagt.. "eh, hva mener du...? Å hevde eller hevde"? *ler meg skakket!!!*

Neida, kom deg til Bergen og bli her litt lengre! Helt sykt med sånne kjappe sigs før gruppe, også kjap ukomfortable sigs etter gruppe.. latterlig..

Jeg vil ha viiiiiiiiin kveld! IGJEN!!! Uansett om vi må sitte ute og fryse fi*** av oss!
Nemlig så!

Anonym sa...

Æ AU!!!

Vala sa...

Supert! Da er vi altså opp i to av tre som stemmer for vinkveld..
Line, du må ta hintet! Du bare MÅ være hjemme en helg slik at vi får tatt oss noe vin!!!