søndag 17. desember 2006

Minus i hus!

Jepp, da har vi fått en ny katt i huset. En tre år gammel kastrert gutt. Bare midlertidig selvfølgelig, ellers måtte jeg ha sett meg om etter en ny leilighet ( :O)

Hentet ham tidligere idag hos den han har vært hos hittil. Har fått inntrykk av at han er en litt rolig og kanskje litt nervøs katt? Men enn så lenge, så synes jeg han oppfører seg relativt som "normalt" for en katt som blir flyttet på.

Jeg har innkvartert ham hos Aurora for en liten stund. Sikkert greit for gutten å bli sakte introdusert til huset og alle dets beboerer...
Men gutten ville ut av rommet hennes (han løper stadig tilbake altså) for å undersøke mer av huset *ler*. Det eneste er at han freser endel..

Nå hadde Emma lurte seg ut i gangen, og da ble det veldig mye fresing fra Minus.. Nå husker jeg ikke helt om han hadde møtt andre katter tidligere. Men han er jo iaf en innekatt- og det skal han fortsette med så lenge han er her i huset ;)

En liten nota til meg selv: IKKE klapp fremmede katter som freser - da klorer de!!!!! (AUUUU). Skulle seff bare berolige ham, men gutten eksploderte. Så vet vi det *ler*

Vel, tilbake til "pitten". Kanskje på tide med en litt lengre tur for pelsen, han har jo virkelig gått i fistel fra i natt av. Lurer på hva det er med ham for tiden... Jeg holdt på å eksplodere... Han "sto" på skyvedørene inatt.. med klørne inn i treverket og forsøkte å grave seg inn. Jeg tenkte kanskje at han måtte ut, sånn derre "JEG MÅ UT NÅÅÅÅÅ!!!". Men, neida, han ville inn i sengen min. Så da ble han pekt rett inn i buret, og der skjønte han at "eh, ikke fuck med trette matmødre... da blir de sure dah...", så han fant ut at det var like greit å ligge der og holde kjeft!

*stønn* jeg er absolutt ingen "sleeping beauty", mer "beast" hvis noen vekker meg på sånne infernalske irriterende måter....

Ja, ja... tilbake til virkeligheten og dagens dont!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei snuppa!
Tenkte bare jeg skulle stikke innom og ønske deg og dine en riktig så god jul!

Vala sa...

Søt du er lille venn!
Jeg får løpe inn på din side imorgen og ønske deg det samme. Men du vet, du har vært så opptatt i det siste med lite oppdateringer. Så det er jo nesten som jeg glemmer å titte innom siden ;)

God jul til deg også!
*klem*

Anonym sa...

Siden du ikke har noen hjemmeside får jeg ønske deg, Aur & Mixdotten en riktig flotters jul & et finfint 2007.!

Anonym sa...

Takk for det gamle snuppa!

Vala sa...

Eh, er du klar over hvor forvirrende den setningen var uten noen komma?

Er det "gamle snuppa" eller "takk for det gamle, snuppa"?
*ler seg skakket*

Anonym sa...

Takk for det gamle...og riktig goft nyttår

Vala sa...

"Goft nyttår" til og med ;)

Takk det samme til deg, Runemannen!