søndag 17. juni 2007

Lang helgs ferd mot hverdagen....

Da har vi avholdt trippelstevnet sammen med Bergen agilityklubb og Askøy Hundeklubb! Det var sinnsykt bra oppmøte og lørdagen startet med supert vær! Det var litt trått å få dekket inn alt vi trengte av bemanning, så før Sissel visste ordet av det så var hun plutselig headhuntet og hun svarte JA! Kan det ha noe med at klokken var halv ni om morgenen, hun hadde sovet to timer OG vi ventet på å starte med eksamen? *ler* jeg er OND, OND,OND!

Men hun insisterte på at hun hadde kost seg og at jeg bare måtte spørre igjen neste gang vi behøvde folk! Neste gang forsøker jeg å få med Mådern også jeg, hehe....

Idag var det overskyet, småregn og noen satans små knotter som dominerte området. Våre redningsfolk besto av de som kommer langsveisfra og derfor har pakket ned myggspray. På et punkt sto damene på rekke med hånden pent frem, bare for å få en liten dæsj med "vekk med faenskapen" spray. Det funket i noen minutter, så var det på'an igjen...

Uansett, retrieverklubben hanket inn ekstremt mange fine premier denne helgen. Og merkelig nok er jeg bare glad på alles vegne. Har tydeligvis ikke blitt bitt av denne "urettferdig" basillen som visstnok sirkulerer rundt sånne konkurranser ;)

Ellers vil jeg takke de fantastiske damene idag! Skriverne våre, Trude og Sara, som sørget for at jeg holdt meg i godt humør uansett hva jeg selv ville *ler*

17 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Du og de andre gjorde en kjempejobb i helgen slik at vi andre fikk kose oss med løpene våre;) Men vi får prøve å finne opp noe som tar knekken på disse små usynlige... Ble litt mye røyk idag.

Vala sa...

Hehe, men atte vi koste oss big time selv vi! Jeg så i kryss etter lørdagen, dobbeltskift er forsåvidt gøy, men herregud så sliten en blir! Dessuten hadde smakt med en øl der på kvelden, men gjett hvem som ikke rakk ølsalget ;)

Vi er en sinnsykt god gjeng, Rune. Så vi koser oss når andre koser seg!

narodnaja volja sa...

oho.. ja =) ta med mådern

hun koser seg forøvrig med ferie - før det braker løs med saksbehandling for henne på mandag. det er latterlig varmt nå, så mådern gleder seg til å dra på hytta og bade snart =)

mådern håper Vala koser seg med ferie! (heteslag og fyllesjuke på gang)

Vala sa...

Hehe, anse Mådern som medbrakt til neste stevne ;)

Men atte, det er litt skummelt at før saksbehandlingen tar til, så omtaler du deg i tredjeperson:S Noe skummelt som har skjedd eller?

Ferie ja.. jo, den er vel fra lørdag av. I skrivende stund er jeg på jobb. Imorgen er det blåtur som da dessverre må være litt rolig fra min side, siden jeg skal kjøre til Kristiansand kl. 8 om morgenen (jeg aner ikke, har bare hørt onde rykter om dette....).

Vala ønsker Mådern en fantastisk tid med saksbehandlerne ;)

Anonym sa...

Visste du at eg har ei mørk fortid som skriver på hundeutstilling?! ;)

-May-

Vala sa...

Nei, du kødder!!??? *ler rått* Hva er det du IKKE har gjort egentlig?

Anonym sa...

I Vikingskipet på Hamar... for luselønn og ein bedriten rød genser i størrelse XXXL. Med nydelige hundereklamer og motiv. Va ein jævel på "kroppsdeler" (heiter det det?) på hunder ei god stund etter det. På engelsk!!

Ka eg ikkje har gjort? Steinsamleekspedisjoner i grotter i indre Nord-Trøndelag...

May

Anonym sa...

Forresten, Vala! Vil berre påpeike at den lille finnlandshetteturen funka fiiiint.

Eg rullar i pengar!!

Inntil vidare ;-)

Vala sa...

Hehe.. etter at jeg fikk inn skattepengene idag morges så ruller jeg også i penger. Enn så lenge iaf :P

Men atte, du må ha gjort en god jobb med finnlandshetten. Har ikke vært no e i media, så virker ikke som om noen har vært bevisst din "spøkelseskladd" runde!

;)

Sissel sa...

Ahhh, Sissel kosa seg glugg i hjel. Faktisk! Selv om jeg skjønner at du har vanskelig ffor å tro det. Så count me in neste gang også. :) Jeg kan forresten fortelle at vi i dag har 16 grader og sol. :D Litt bedre enn de 7 gradene og regn som vi har hatt siden jeg kom hjem. Håper du har en fin ferie, midt mellom jobbinga og kronerullinga.

Klem til dere. Spess Sofus. :)

Btw, voffsen min har blitt tykk...

Vala sa...

Vel, jeg hadde en kortvarig følelse av rikhet i noen timer, til jeg måtte overføre til regningskontoen.. *sukk* Men gleden er jo at jeg da har betalt alt som skal til forfall frem til 01.07!

Idag er det blåtur med jobben, imorgen kl. 8 reiser vi til Kristiansand... eh.. men det går sikkert bra, hihi...

Sofus klemmer tilbake og sier at du må få slanket pelsen din!

Anonym sa...

Eg er alltid diskré når eg sankar inn penger. Det er eit triks eg plukka opp då eg var ordførarkandidat i heimkommunen min ;-)

Skattepengane, ja... dei kjem godt med... men eg tykkjer å hugse at eg betalte dei meir enn eg fekk attende... eg byrjar å mistenkje at det ikkje var eit lån eg gav staten...

Kan eg gjere det same mot lånekassa liksom? "Jada Johnny, eg veit du gav meg 300 000, men no har eg gjett deg 10-15 000 att. Det får halde."

H E L G ! *springe på Biskopen og opne ei flaske vin*

Anonym sa...

No er det litt lenge sidan du har skreve noko her tykkjer eg ;-)

Vala sa...

*rødme* ja.. du har helt rett! Har hatt planer om å knote ned noe i en hel uke nå, men du vet, ting skjer ;)
Hm, kanskje jeg makter å ta meg selv i nakken ikveld, det er nemlig nok av ting å utbrodere i det kjedsommelige nemlig, hehe...

Anonym sa...

Ting skjer, ja. Livet er hektisk og alt det der, men folk må allikevel ta seg tid til å knote ned ting eg kan kommentere veit du.

Ellers tar arbeidslivet livet av meg. Eller noko slikt.

Anonym sa...

Når har denne frøkenen tenkt å oppdatere her da??? ;D

Vala sa...

Nå vel ;)

*puh, tok sin tid detta gitt ;)*