torsdag 27. mars 2008

"Første" valpebesøk etter fødselen.

Vel, da er det gått fire dager siden Harriba nedkom med sine nydelige tre *smelt* Og jeg fikk grått meg til et besøk (*ler). Man vet jo at valper spiser og vokser, men altså- dæven så store de hadde blitt!

Til tross for at jeg i hele dag har løpt rundt (når jeg var hjemme) og lett etter kameraet, så forhindret ikke det at jeg endte opp med å glemme det i bilen da jeg var på besøk. Så de kommende bildene er altså tatt med mitt unike mobilkamera *fnis*



"Matfatet" er satt frem og valpene koser seg. Litt rotete å skulle ta bilder av tre små med den pelsfargen :S



Harriba er bare så vakker! Beklager at jeg klarte å skjære hodet av henne på bildet, men jeg var litt i andre tanker når jeg trykket på knappen ;)



Dette er den største jenta, den første fødte "skrikeren"! Altså, hun skriker ikke lengre, nå får hun jo det hun vil ha ;) Nemlig maaat!


Hvis jeg ikke bommer helt nå, så er dette den andre jenten. Hun er bare så nydelig å se på!

Og dette er herremannen i kullet! Med litt hvitt på nesen *smelt*

Når jeg var der, så slo det meg hvor mye jeg gleder meg til de åpne øynene. Akkurat nå er de sovende rotter (dvs, bortsett fra førstefrøkna, hun er et marsvin *ler*). Nydelige er de alle tre, men selve individene kommer jo mer frem i ukene som kommer. Gleder meg stort!

Nå har jeg attpå til fått med meg at det er skjedd mer i den "store, vide verden". Ikke nok med at Simon og Dorte fikk lille Helle på KK igår, men nå har visst Pinjo nedkommet med valpene idag :S Ikke mindre enn 2 jenter og 3 gutter! Så ja, nå får Simon vist om han virkelig er "The S-man" eller ei ;)


Ingen kommentarer: