torsdag 27. mars 2008

Sofus ble tre år, 25.03.08

....og jeg glemte hele dagen *rødme*

Nå er jeg ikke en sånn type person som løper avgårde for å kjøpe gave eller lignende, men jeg kunne i det minste ha husket selve dagen?

Bildespam fra året som har gått:
De fine, gode bildene er tatt av Line. Møkkabildene er tatt av det mobilkameraet jeg hadde på det gitte tidspunkt :P

"Åh, hei?!" Lexi og Soffen


Line er den flinkeste fotograf!


Beautyboy! Vakker er han, det skal han ha!


Og, han kan se farlig ut..... selv om det bare er hovedsaklig i lek ;)


Sofaer er definitivt foretrukket fremfor gulv.


Kjeder meeeeeg!




Faktisk, så kan lenestoler også funke! Møbler "utlånt" av Mådern ;)



Sofus med på jobb... han jobber vel, det ser dere jo?


Sofus i typisk kosepositur i sofaen når folk er på besøk






Og når andre kommer på besøk, så må de jo undersøkes nøøøøye... Her Persille til Margun og Co.



Spise på pinner er kult det..



Spise på Lillepus er enda mer kult!


Ellers, en oppsummering av året som har gått er vel noe som følgende:

Agility trening: fremdeles like kult- men hva er vel poenget med å gjøre som Vala sier?

Gå på tur: arg, fremdeles mest i bånd.. Kan ikke skjønne hva som er så galt med å løpe og hilse på alle jeg vil? Dessuten, jeg hører jo at hun roper- og jeg kommer jo alltid- tilslutt iaf!

Innendørs: Tror jeg er blitt gammel og sedat! Jeg finner sjeldent på unoter, hovedsaklig veksler jeg mellom å ligge i buret, sofaen, sengen. Emma (minstepus) er som regel sammen med meg.

Kattene: Emma og Kaisa blir tatt i bruk til tider. Emma blir ihjelsnust i øret sitt og Kaisa må jeg bjeffe på. Det er morsomt fordi hun stivner og blir sur... *hrhrhrh*

Ellers: virker som om Vala er litt mer fornøyd med meg. Hun sier stadig vekk at jeg har "landet" mer, hva nå enn det betyr. Men samtidig, virker det som om hun vil jeg skal lande mer??? Jeg "lander" jo hele tiden jeg, når jeg hopper rundt på andre hunder så lander jeg jo hver gang potene treffer ryggene deres eller bakken?

1 kommentar:

Andrea sa...

Fineste pelsen! Grattis på etterskudd :)