onsdag 9. april 2008

Tredje besøk hos Harriba ;)

Vel, igår etter trening tok jeg en tur innom Line igjen*rødme* Kan man skjønne hvorfor jeg gidder :P

Drogene har jo nå såvidt begynt å leke med tanken på å overbevise folket at man har da ben å stå på... (selv om det er med meeeeget varierende resultat :P) Tispe 1 var vel den jeg så være mest aktiv med dette formålet. De to andre var meeeeget opptatt med å sove bittelitt til. Og det holder jeg med dem i.. om noen uker kommer de til å være så fryktelig opptatt med å oppdage ALT rundt seg, at det er like greit å ta den søvnen nå ;)

Siden jeg er litt lei av å si "tispe 1, bror og tispe 2", så har jeg altså midlertidig døpt dem til å være "Biggy, Bror og Busy". Det følte jeg var sånn noenlunde samsvarende med mitt inntrykk av dem hittil. Men mye kan skje og det er jo fremdeles noen uker igjen ;)

Kort bildespam følger:



Biggy og Bror i skjønn forening, mens Busy (har ikke hjerte til å kalle henne skrikerungen, vi må jo bare 
forstå 
at hun er "OPPTATT for faen!" *ler*) ligger i bakgrunnen :)



Igjen, samme fordeling - bare det at Biggy og Bror ikke er så lett å skille fra hverandre. Ser ut til å være en og samme "klump" ;)



Også ett av bare søteste lille Ms Busy!



Emma og Kaisa........(Kaisa er litt mer på vakt da.. Hun er jo ikke helt overbegeistret for Adhd gutten enda må vite :P



Sofus og Emma.. Elendig "porsjonering" av innhold i disse bildene. Men man knipser det man knipse kan, når mobilen ligger innenfor rekkevidde.

Ingen kommentarer: