søndag 31. august 2008

Agilitystevne (og lydighet visstnok) på Nordhordland ;)


Her står klasse tre og tripper for å komme igang med briefingen. Det de også gjorde var å danse, men det er med de bildene.. det fremgår virkelig ikke av dem :S


Her ser en et bittelite spor av at Liv danser!

Morten og Dipp i dyp alvorssamtale


Dipp over hopp


Dipp over mønet...

Jan og Kim (tror jeg?)


Kim (?) ut av tunellen


Her har Kim (?) kommet ut av pølsen. Rimelig fornøyd med å ha både hund og eier med på bildet.


Pauseunderholdningen vår! Et fast innslag på samtlige stevner i grunnen.


Jah, vet... det er et meget ufokusert bilde. Men det var alt jeg fikk tatt av dem. Ronald og Liss i action.


Kito i farten


Lexi i farten!


...og ned mønet
"Vår" kjære ringsekretær, dette er vel noe annet enn på Ølen?

Disse to kler hverandre så fantastisk!

Også frøken Flip da! Selvsagt med på stevnet...

...med klar beskjed om å "se og lær!"

....og hun gjør selvsagt det hun får beskjed om! Søteste, snilleste.... Nå må jeg bare venne henne av med å grumle når hun er på fanget mitt... Jeg kan da meget fint passe på meg selv ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stigen Vala, stigen ;) *ler* Måtte bare! Thihi

Cecilie

Vala sa...

Haha... ja, jeg fikk en mail fra Monica om den tabben der ;) Har ikke hjerte til å gå inn og redigere det heller... Jeg klarte jo å bomme på det faktisk hele to ganger (om ikke flere :P).

Pinlig.... *rødme*