lørdag 8. november 2008

Helgen nærmer seg med stormskritt.....

....og jeg har enda ikke funnet sengen :S

Det som aldri slår feil er at når jeg løper rundt og pakker sakene for å reise vekk, så blir Sofus rimelig giret. Og det har en tendens til å slå feil ut i mitt "skjema" over "what to do's". Han har vært en hodeløs tulling etter at jeg begynte å pakke mens Flippa har vært lykkelig over å ha fått en hodeløs tulling i hus. Virker som han er ekstra mer artig å leke med enn vanlig :P

Nuvel, avreise imorgen kl. 06.00 visstnok(grøss...), men når reisen skal føre meg til avgjort morsomme opplevelser, inntrykk, hendelser, scenarier (ja, hvor mange forskjellige måter kan det sies på? *flire*) så burde jeg overleve klokkeslettet. Dessuten, sove kan man gjøre iløpet av dagen ;)

Har selvfølgelig måttet krype til korset med buksene.. fra å ha hatt dem hengende på badet i noen timer, så måtte jeg nå putte dem i tørketrommelen. Dette kan ende i to retninger: tørre bukser ( WEEEE!) eller tørre, men for SMÅ bukser (ikke fullt så "wee" :P). Det vil vise seg, det dumme er at jeg ikke har noen nødløsning hvis de blir for små, da må det vel bli skjørt eller lignende.. og da er jeg jo med ett nærmest i "perleland" *glise*.

R har besøk, så jeg har vært nede og bommet ørlite rødvin for å ha noe å leske i meg mens jeg venter... hater å vente, iaf når jeg vet at timene tikker seg ubønnhørlig nærmere et tidspunkt jeg må våkne på.

Nuvel, lite mer å lire av meg bortsett fra nok en gang å påpeke hvor mye jeg gleder meg! Tenke seg til, det er nesten en bitteliten ferie oppi all hverdagen! Og bare det er nok til at jeg hører palmesuset ;) GLEDER MEG!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Här är filmen på Bambi: http://se.youtube.com/watch?v=HvDIkPJE_sk Den förra togs bort då skivbolaget till den låten jag valde inte accepterade att man redigerade i låten. Så nu är filmen utan musik...