onsdag 5. november 2008

Ups... som dagene flyr når en koser seg ;)



Egentlig, så har jeg vært opptatt med en hjemmeeksamen- sånn offisielt. Men når det skal være sagt, så har vel aldri hodet mitt vært med på den tanken.


På søndag holdt vi uoffisiell konkurranse på Varden. Grunnet sykdom og litt knask blandt de emminente (*flire*) komitee medlemmene, så røyk skrivestunden min rett ut vinduet og jeg fikk fem timer herlig opphold med de emminente agility utøverne. De er en herlig bunch faktisk, som jeg må huske å gjenta for meg selv førstkommende helg- da jeg atter en gang skal legge meg ut på togsporet = utstilling! *bite negler* Anyhow, artig artig dag- sånn bortsett fra det fordømrade drittregnet. Men, et lite tips fra Bjørg- vaskemiddel med impregnering eller noe, det gjør susen *notere flittig*


Så var jeg så heldig å få gjest i hus søndag kveld, som jeg har kost meg med helt til i dag. Strålende lange dager med mye morro og nogot attåt. Jeg mener, bobledrikking og hodelykt MÅ jo bare bli en "schlager"! Jeg har fått adventskalender, veden er i hus, tørketrommelen tromler, hundene er gode og trøtte og "skumle" mailer er blitt besvart og tatt kontroll over! Fantastisk gjest, sånt besøk er alltid velkomment ;)


Idag var det greit å bli "dratt" med på dugnad slik at jeg fikk tankene bort fra det tomme huset mitt. Et midlertidig gjerde skulle settes opp og jeg var rimelig STOLT over det antallet som dukket opp fra agilitygjengen!!!! *kryss i taket for oss*
Line, Rune, Anita, Morten, Sara og meg selv! Snakk om storinnrykk. Jeg er mektig stolt over dere alle og fryktelig takknemlig for innsatsen!!!!! *peke nese til de andre komiteene og leeeeeeer!*

Og vel hjemme igjen fra dugnad kunne jeg endelig få tatt i bruk tørketrommelen min! Etter flerfoldige måneder har den nå en ny motor og jeg ser frem til å sove i tilnærmet hundehårfritt sengetøy, oh joy!

2 kommentarer:

Hundeliv sa...

Hallo :) Ser ut som du har hatt et veldig bra besøk ;). Gjesten har ordnet opp i både det ene og andre !!

Pop vil ønske Flip lykke til på utstilling i morgen. Vi skal selv i ilden i Kongsberg.

Vala sa...

Denne gjesten er iaf alltid velkommen tilbake *ler*

Lykke til i Kongsberg! Vi skal sende gode tanker!