mandag 22. desember 2008

Trening og jul!



Faktisk, så var vi og trente igår vi *applaus*! Egentlig var det ingen tid til det- men nå er jeg lei av å ikke trene, så da stakk vi hjemmefra. Flippa fikk prøve seg på to hindere, tunnell og selvsagt var jeg mektig stolt over henne. Hun liker jo godiser hun *flire* Men klart, hun er altfor lite trent på det området enda, så hun skjønner ikke helt.
Soffen ja, han var gira så det holdt. Men der tabbet jeg meg grasalt ut. Når jeg føler at han er "med", så blir jeg så gira og ønsker å få jobbe. Så da forsvinner han. Om det er fordi han synes det er ubehagelig eller for mye aner jeg ikke. Og igrunnen, så burde det ikke være en unnskyldning for ham å stikke uansett- han begynner å bli en moden gutt liksom. MEN, summasumarum, så var det ytterst deilig å få være med "gjengen" igjen *flire*

Anyhow.... tenkte jeg skulle slenge med noen juleinspirerte (til tider kaos ) bilder. Kanskje vi lager et julekort av et eller flere av dem, kanskje ikke.. who knows!























Måtte jo leke litt innimellom.....



Hm?? Er lekepausen over???



4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jo en haug med flotte julebilder! Flip ser absolutt komfortabel ut i sofaen!;)

Anonym sa...

Det var meg, Line, som skrev over!

Vala sa...

*flire* ja, hun er komfortabel de fleste steder faktisk...... mycket komfortabel. Det er bare ikke alltid at hun skjønner dette med å sitte i ro og slike kjedelige saker ;) Men igjen, det gjør ikke Soffen noe særlig heller :P

Anonym sa...

Fine bilder!!:):)
Kjenner til d problemet me at hunden mister fokus. Hadde d samme me Bamse før. Utrolig fustrerende og i allefall når man ikkje finner ut ka man skal gjøre for å få d igjen!! D eneste eg kan si e vel d at d kommer seg etter hvert, iallefall i mitt tilfelle. Så får håpe d i ditt og!!
Go Jul og godt nytt år!!