fredag 27. februar 2009

Hundebilder fra en deilig dag!

Det er lite som skjer i livet mitt for tiden. Kun fornektelser, dårlig samvittighet, orientering og egoistisk handlekraft. Hm, lite interessant med andre ord. Men det følger iallefall noen bilder som ble tatt da leselysten absolutt ikke var til stede lengre.











"Hmm?? Hva da voldsomt??"


"...jeg tar ham, jeg tar ham!"











"ups..."

De følgende bildene er tatt av Line på dilleturen vår idag. Nydelig vær og flott å få luftet hunder og tanker på en gang :)
























Bildene blir lastet inn etter rekkefølge, men havner faktisk akkurat som de ønsker selv. Så jeg har gitt opp blogspot akkurat nå. Klokken er for mye til å dille videre.

Så har jeg videre meldt oss på til Hemsedal. Hvorfor endre en tradisjon når alt annet bare ble rot *flire* Så da håper vi at vi får plass på Lydighetskurset til Vegar!

Ingen kommentarer: