søndag 1. mars 2009

Eksamen - og kursuke.....

Kan ikke si at jeg ser frem til den kommende uken med to eksamner. Hadde jeg hatt hodet litt mer med meg for to uker siden, så hadde jeg faktisk meldt meg av dem. Helt meningsløst å titte innom i morgen, men når jeg er så dum- så kan jeg faktisk ha det så godt!!!

Det jeg faktisk ser frem til er Silvia kurset som starter på tirsdag kveld. Tenker det skal bli godt å ikke sitte hjemme og disse min egen manglende innsats på det jeg bør fokusere på (skolen altså, i tilfelle noen lurer). Tenker også at det skal bli artig å se kullsøsteren til Flippa igjen, Pop! Så får vi se hvem som er størst av disse frøknene ;)

Så, når fredagen kommer må jeg enten ta for meg huset eller sove. Hvis jeg må sove, så får jeg ta huset på lørdag. Ting er opp - ned og bakfrem og nå trives jeg faktisk ikke.

Fokuset må finnes, dette funker dårlig slik det er nå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sorry att jag inte hade nå bilder på Flippsen, men du behagade ju inte ha henne med på café. ;)