søndag 15. mars 2009

Tur på Damsgårdsfjellet

Endelig tittet solen frem og melding om tur tikket inn fra Line. Gjett om vi hang oss med! Med litt sol på kroppen så er det som om de mange ukene med tunge tanker og frustrasjon nesten forsvinner. For tankene er jo ikke helt borte heller, ny økt med veterinæren følger imorgen. Og jeg må snart ta en avgjørelse om Sofus.

NUVEL, la oss ikke tenke mer på det. Jeg har egenhendig stjålet bilder fra Line og Rune. Hvorfor drasse med seg kamera på tur når begge de to andre har med- for ikke å snakke om at de har bedre kamera enn hva jeg har ;) Slenger inn bildene fortløpende, men med utdrag av mine mobilbilder i bunnen. Pluss nogotattåt *ler*

Lines bidrag:







Runes bidrag:






Men jeg var jo ikke verre enn at jeg dro frem mobilen for å se om den ville ta noen blinkskudd. Utfallet kan jo diskuteres, men noen av dem er jo relativt ok da ;)

Valas bidrag:







Også Line da, med sine veloppdragne hunder *flire*

Det var en herlig tur med nydelig vær!

Må bare slenge med noen bilder som "åpenbarte" seg da jeg hentet inn bildene fra mobilen.



Kaisa, godt plassert mellom matfat og kaffetrakter på verktøykassen *flire*



Hvem skulle tro at Soffen har hatt veldig vondt i ryggen sin?



Flippa i sengen min på Fleischers appartements! Hun prøvde samtlige myke ting hun... storkoste seg ;)



"Finn PIPSEN!!!" *flire* Fra siste snøturen på Bondemarken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en fin tur og det ble jo noen bra bilder også:)

Anonym sa...

Jag vill också ha våååår!