søndag 11. oktober 2009

En utrolig høsthelg!

Man kan vel ikke drømme om en bedre helg enn hva vi har hatt! Det har vært fullstendig opphold i regnbygene og det har gitt oss to herlige dager med godt humør og vakre turer :)

Fredagskvelden gikk ut på byen for å feire bursdagen til Margun. Iflg henne ble hun 29 år... hva er det med jenter og alder? Nuvel, det må jo fortelles at før vi kom oss til byen var mitt hår blitt endel kortere enn da vorspielet startet. Ikke så mye, rundt en 10-15 cm :P Kjøkkensakser bør ikke ligge på baderom med to jenter som venter på bussen! Håret burde jo uansett bli klippet opp så det sparer jo meg for en tur til frisøren, eller ikke?



Dette er forresten tatt på Wave.... ikke gå der, noensinne!! Kanskje det ikke er fullt så grusomt, men det var ikke et kult sted nå på fredag iallefall. Pulsen sank godt da vi endelig kom oss "hjem" til Pingvinen. Der ventet godt selskap og deilig popcorn.

Helgen har bydd på fine turer for meg og Flipsen. Lørdag ga oss en solrik tur rundt store lungegårdsvannet med Mådern og Cara. Det var en koselig runde rundt vannet pluss litt til. Mådern og jeg ble enige om at det eneste vi manglet på turen var løpske elefanter, utenom det møtte vi på det aller meste :O

Idag ble det en lang tur i Hordnesskogen med Margun og sønn. Himmelen var ikke like blå og solrik som igår, men det var deilig vindstille og tørt ;) Dvs, Flipsen driver og går uti alle dammene hun treffer på. En av dammene var en smule mer dyp enn hva hun trodde, hun forsvantfullstendig under. Ond som jeg er holdt jeg på å le meg ihjel. Det var en deilig mengde folk der, vi fikk langs strekk uten en eneste sjel :) Etter to og en halv times tur var det godt å krølle seg opp i sofaen med en god bok, god musikk og en hårete pelsdott på fanget ;)

Ingen kommentarer: