fredag 18. februar 2011

Overdådig helg, allerede på en fredda???!

Etter en relativt slitsom "jeg-har-ikke-egentlig-sovet-mange-timene-natt" pluss en full dag på jobb (nå som konsulent= ut måneden) var planen å stikke en tur på kino med tøtto og en venninne. Når jeg kom hjem fra jobb ville jeg helst dø, sånn sakte på sofaen etter at Flippa og jeg hadde vandret oss en liten runde. Men den gang ei, har man kjøpt kinobilletter for over 300,- er ikke sofaen stedet å være!

Fredagens film var Gullivers reiser, selvsagt 3D versjonen. Men før vi kommer til filmen, må vi snakke litt om reklamen..... TGI Fridays har tydeligvis en kampanje gående. Og reklamen deres sa at det var en overraskelse i vente til den som i denne salen satt på rad 9, plass 8 - guess who!!!

Så filmen, vel - 3D er jo konge! Ikke av den beste kvaliteten, men heller ikke av den verste. Underholdende mest for oss voksne da poengene gikk mer i vår retning enn i tøttos (som er 12 år). Men samtidig, hvis en har knepent med penger denne måneden så finnes det helt sikkert bedre filmer å bruke pengene på!

Såh, etter filmen gikk vi knisende ned til TGI's for å sjekke hva som var overraskelsen. Jeg gledet meg til å komme hjem og mekke fajitas, så jeg var oppriktig bekymret for å bli tvunget til å spise der NÅ  eller å bli overfalt av eks antall syngende kelnere på helium. Gleden (og fnisingen) var stor da vi fikk et stykk skikkelig coctailshaker med et gavekort på 300,- Snakk om å nesten gå i null pengemessigMEN i pluss når det kommer til opplevelser ;)
Genialt!!

2 kommentarer:

Line Kristin sa...

Snakker om heldig med seteraden, slikt opplever aldri eg! Du verdaaa så stor Aurora har blitt, gosj!!!

Vala sa...

Ja, det var så heldig at jeg selvsagt fant det mer sannsynlig at noen lurte meg, enn at det var tilfellet :P
Men den gang ei!!

Aurora ja, nå er hun høyere enn meg også... og tror ikke hun stopper og vokse sånn helt med det første :)