mandag 8. desember 2008

Oh'lalaaaaaaa!

Her går det så det suser! Timene ryker forbi og jeg har vel strengt tatt bare vært oppgavefornuftig altfor få av dem. Mye fordi jeg jobber om dagene, litt fordi hundene trenger tur når jeg kommer hjem, litt fordi jeg fikk sms'er jeg gjerne ville svare på, litt fordi jeg zoomet ut i gode tanker etter å ha fått en deilig pakke på døren og litt fordi jeg har litt TUNGT for det! Har funnet ut at et punkt på årets ønskeliste er TILTAK! Eller hm, kanskje det blir litt feil- tiltak har jeg liksom.. Men hva da? FOKUS kanskje? Tja, det vil vel aldri gjøre vondt med litt ekstra fokus?

Nuvel, det er 6 dager til oppgaven skal inn. Dette fikser jeg! Må bare komme forbi skrivesperren og selv destruktiviteten. Går seg til det sikkert! Vanligvis oppdager jeg vel sperren noen få dager før innlevering (fordi en har så myyyye annet en vil gjøre istedenfor...) og denne gangen har jeg jo startet nesten ved utlevering av oppgaven! Fremgang å spore her *flire*

Julekalenderen har vært deilig usunn i det siste! En liten bamsemums her og der. Ispedd med litt lakris og annet nam. Man trenger litt sukkerlykke i livet sitt til tider!

Etter en kjapp måleøkt mot veggen i heimen har det slått meg at kanskje ikke Flippas tyggeprosjekter KUN er basert på teamwork mellom henne og Sofus.... hun kan nemlig strekke seg ganske så langt hun. Mine idylliske tanker om lille ulldotten begynner kanskje å klarne litt bort? Dvs, hun kommer jo alltid til å være lilleste ulldott... men hun er gjerne ikke fullt så liten som jeg drømmer meg bort til å tro *fnise*

Imorgen er det atter en maratondag med først Åsane jobben, så SG fra fem av... *PES* Men, det er ikke lenge igjen av desember... ikke så mange tirsdager iaf, så jeg må jo si meg fornøyd med det! Men oppgaveskriving blir det nok lite av uansett hvor fokusert jeg er imorgen. Dessuten får jeg vel gjerne ta en telefon til legen og si at jeg ikke synes at den øyesalven fungerer noe særlig.. Ser fremdeles mer ut som en grinebøtte med kul på øyet enn noe på bedringens vei... Meneh, hva vet vel jeg?

Nå tror jeg at sengen roper i det fjerne. Målet er nemlig å IKKE forsove seg imorgen.....

Ingen kommentarer: