lørdag 16. april 2011

Bursdagsfeiring 13. april


Jeg sa i forkant til datterbarnet at ulempen med å ha andre dag i ny jobb på selveste bursdagen var at ingen kom til å "huske" at jeg hadde bursdag- og enda verre, ikke kunne jeg bli sur for det heller!!! *ler* Men enden på visen ble mange klemmer og gratulasjoner utover dagen. Og "velkommen til oss" blomsten fungerte fint som dekke for en ørliten bursdagsgave :D

Senere ble det spising på T.G.I Fridays og en tur innom teateret for å se Peder Påske.
Hjemme igjen på kvelden fikk jeg kake OG pakkesanger fra R og datterbarnet! Makan til stell for en oppmerksomhetshungrig tulling som meg selv ;)

Men ja, det ble en utrolig hyggelig feiring fra morran til kvelds! Alt i alt var det en utrolig fin dag! 
Gjentas gjerne, men da med en nakkemassasje i tillegg!!

4 kommentarer:

Lindaen sa...

Grattis med overstått bursdag! Og det bursdagskortet du fikk da!? Nok til å være lykkelig leeeenge... ;)

Vala sa...

Tusen takk for gratulasjonen Linda. Og datterbarnets bursdagskort er jeg fremdeles hoppende takknemlig for. Jeg kommer til å leve leeeenge på det vil jeg tro ;)

Anonym sa...

Gratulerer med vell overstått! :)

Vala sa...

Tusen takk for det Line :D